BBM3410-2021-MINGGU1A

 


ItsmeNadi



 

Hai semua! Assalamualaikum hee! First of all thank you for those yang sudi singgah sini, gomawo <3

                              😊😊😊                                


Before that, izinkan sy introduce myself first hehe 😁. Nama diberi Nur Ain Nadhirah Binti Fadhlan dan bernombor matriks 201810. You can call me Nadi. Saya merupakan siswi dari Universiti Putra Malaysia (UPM) dan mengambil kos Bacelor Sastera (Bahasa & Linguistik Melayu). 


Saya menetap di Dungun, Terengganu. Saya dilahirkan di kota negeri saya, iaitu Hospital Nur Zahirah, Kuala Terengganu (HSNZ) pada 26 May 1999 (alhamdulillah). Saya merupakan puteri pertama dari 6 puteri.👰. Yang paling kecik berumur 4 tahun, dia lah peneman semasa kelas online ni. 

Anyways, hit me on the comment below if you wanna know more about me, Thats all semua, Thank you 💙


Comments

  1. Saya nk tanya , susah tak belajar psl course sastera ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi saya semua sama je. Tak kira lah kos ape pun, memang ada susah senangnya. Kalau kita minat sesuatu bidang tu, kita pun akan rasa seronok and belajar pun rasa smooth je. Tipu la saya cakap kalau tak stress kan, tapi itulah adat belajar. Paling penting kene usaha dan jangan putus asa, yeahh Fightinggg!!

      Delete
  2. Oh btw hi nadi 🐼saya rasa mcm sy kenal awk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh hai awaknya, nama awak siapa ye? hehe

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BBM3410-2021-MINGGU 3- BAHAN ASAS GRAFIK

BBM3410-2021-MINGGU4 5-NOTA FLATLAY